donderdag 23 juni 2011

(Heeeeel) bonte jurk

Hebben jullie ooit dat als je ergens bent, iemand naar je toe komt en zegt dat je zo'n mooie kleding aan hebt? Nee? Ik ook niet. Dat wil zeggen, tot voor kort. Tegenwoordig kijk ik er niet meer van op als er een wildvreemde naar me komt om me te complimenteren met mijn jurk. Wel heel erg leuk!!!


Het gaat om deze jurk.



Ik vond het stof erg vrolijk en nam het mee uit de winkel. Maar eerlijk gezegd was het wel heel erg bont. Mr Busy had inmiddels al verklaard dat hij het verschrikkelijk stof vond. Dus ik twijfelde nogal wat er mee te doen. Toen viel de Knip van april 2011 in de bus. Tjonge, wat een bonte jurkje (model 9a), maar wel gaaf. Zou ik het aandurven? Gelukkig durf ik tegenwoordig meer dan vroeger het geval was, dus ik ben er gewoon voor gegaan. Ik ben erg blij met het resultaat, maar het proces was moeizaam. Natuurlijk was het patroon weer te groot en moest ik de jurk innemen. Maar die punt van het zwarte middenstuk! Wat een gedoe. Ik heb er tijdenlang aan zitten prutsen voordat het goed was. Nee, ik geloof niet dat ik het patroon nogmaals zal gebruiken. Wel zal ik de jurk heel voorzichtig wassen, zodat de kleuren mooi blijven tot bont weer uit de mode is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten