woensdag 14 september 2011

Paradijsjes

Soms, als je geluk hebt, kom je tijdens je vakantie terecht op een idyllisch plek waar je altijd zou willen blijven. Deze vakantie hebben we veel campings gehad die heerlijk waren om op te verblijven.


Wie wil er nu niet zo'n buurvrouw?

Campingplekken

Uitzicht vanaf onze kampeerplek

Mr Busy aan het genieten van het uitzicht(!)

 
Zoveel appels als je wilt....

dus een appeltaart gebakken

De koeien genieten op hun beurt van het uitzicht óver de camping

Buiten dat de camping zelf erg prettig is, zijn de campingbeheerders ook nog eens erg hartelijk. Van het fruit aan de bomen mag je plukken zoveel je wilt (kersen, pruimen, appels). Het sanitair is prima en brandschoon. Indien gewenst kun je een maaltijd gebruiken in de mooie eetkamer van het grote huis. Tevens worden er kamers verhuurd. De kamers zijn een lust voor het oog. Comfortabel en ingericht met oog voor detail. Hier kun je meer lezen over de camping en de chambres d'Hotes en nog veel meer foto's bekijken. Als je een mooi plekje zoekt op een minicamping in de Haute-Saône, kan ik deze camping van harte aanbevelen.


 

Tja, wat moet ik hier nog over zeggen? Hier kom je volledig tot rust. Eén nadeel: het toilet was een beetje ver weg! De camping ligt in Ourches in de Drôme, niet ver van Crest.



En natuurlijk de camping waar we elk jaar onze vakantie afsluiten: Le Yodi, gelegen in de Provence, vlak bij Avignon. Een heerlijk plekje met veel schaduwpaatsen. Als ik naaldbomen ruik, waan ik me altijd even terug op onze favoriete camping. Hartelijkere campingeigenaren dan Han en Marylene ben ik nog niet tegengekomen.


1 opmerking:

  1. Het siet er inderdaad heerlijk om op deze plekken vakantie te houden:)

    BeantwoordenVerwijderen