woensdag 28 september 2011

Slabbertje op de post


Ik kon het niet laten en heb voor bij het kaartje van gisteren een slabbertje geborduurd. Komt altijd van pas! Het berenkopje is van de brotherkaart 'Teddybears'.




Samen past het mooi in een grote enveloppe. Inmiddels zal het al wel op de plaats van bestemming zijn.

-------
Waarom heb ik ineens zoveel advertenties op mijn blog? Dat ga ik vanavond eens uitzoeken, want hier heb ik niet voor gekozen. Ik wens jullie allemaal een fijne dag in ons (zeer) zonnige Nederland vandaag!!!




2 opmerkingen:

  1. Heheh wat hebben ze tegenwordig leuke opschriften voor babies;)
    Mijn stoute vriendinen brengen T shirst met opschrift: I --pood(I pod)
    Mothers lock your sons up enzv:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, moet toch allemaal kunnen Dzoli! ;-)

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen