donderdag 9 augustus 2012

Franse placemats



Heerlijk dat zonnetje! Wat fijn dat we toch nog lekker weer hebben. Dan krijg ik ook spontaan zin om zomerse dingen te gaan maken.

Het tafelzeil had ik vorig jaar in Frankrijk al gekocht, maar eindelijk maakte ik er nu placemats van. Na alle placemats die ik eerder al maakte is dit het eerste set voor mezelf. En ik houd ze ook echt lekker zelf. Of toch tenminste twee ervan. Om terug te denken aan heerlijke vakanties in het  Frankrijk. Want zeg nu zelf; ze stralen toch gewoon zomer uit!!!



3 opmerkingen:

  1. Altijd handig om zo'n set placemats te hebben. Heerlijk die Provencaalse kleuren! Altijd de zon op tafel en de dag beginnen met een ontbijt met vakantieherinneringen. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid! Doet mij denken aan heerlijk lange zomeravonden en lang natafelen in de buitenlucht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Die zullen goed van pas komen....

    BeantwoordenVerwijderen