maandag 4 maart 2013

Alles komt goed!


Men zegt vaak: "Alles komt goed", en in mijn geval is dat in ieder geval zo deze keer. Vorige week vergeet ik liever, deze week begint goed, Mijn kookplaat en oven die het vorige week tijdens het koken ineens niet meer deden, werken weer. En het examen is "in the pocket". Op naar het volgende examen! :-(

Mr Busy heeft eind vorige week nog wat stofje voor me meegenomen van een quiltwinkel in Beek. Zo kon ik zaterdag toch nog een start maken met mijn cursus"Miniature landscapes van The Quilt University.

Hieronder zijn opzetjes voor twee landschappen. Hier en daar zal ik nog wel wat veranderen voordat ik het vast ga naaien. Van landschap 1 vind ik de rechter groene berg aan de lichte kant en de middelste berg van landschap 2 heeft te veel rood. Ik zal een ander stukje knippen uit het gemeleerde stof. Maar al met al ben ik al best tevreden.


 

3 opmerkingen:

  1. Na regen...
    Mooie werkjes... ik vind die kleurtjes niet te licht of te rood,eigenlijk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ziet er goed uit en gelukkig begint het nu beter!Je hebt ooit van die weken!:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, ik heb het boek van Karen Eckmeier gekocht en haar bij de quiltshow gezien.
    Echt leuk.
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen