zondag 23 juni 2013

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand




Op de borduurclub hebben we deze keer het borduren met een spiegeltje uitgeprobeerd. Patronen kun je vinden bij Smartneedle: Safari mirrors, Animal mirrors en Girl mirrors.

Op wateroplosbaar- of scheurwegvlies borduur eerst je de bovenkant.

 

 

 
 
Daarna maak je de onderkant. Vervolgens plak je de spiegel op de onderkant en daarboven op bevestig je de geborduurde bovenkant. Dan begint het spannende gedeelte: om de spiegel heen naaien. Best eng om om iets hards te borduren. Ik ben dan ook niet weggegaan bij de machine en heb het goed in de gaten gehouden. Hoewel de patronen mooi uitborduren en de kwaliteit goed is, hebben ze één minpuntje. De laatste steek is midden in het patroon. Hoewel ik het wist en met mijn vinger op de stopknop zat, verraste het me toch nog en knak zei de naald. Ik was allang blij dat mijn spiegeltje heel gebleven is.

 

 

 

1 opmerking: